۶ پاسخ

۲۰ دقیقه صاف نگهش دار اروغم نزد مهم نیست

من بالا میگیرم یکم تو بقلم میخوابه اینجوری اگه اروق نزد دیگه میزارمش سرجاش بخوابه

کارشناس تو تلویزیون گفت مامانا حوصله داشته باشین تا به ربع بچه رو نگه دارین حتی اگه آروغم نزد اشکالی ندارد بعد میتونید بزارین سرجاشون

منم تا نگیرم آروم نمیشه

من میگیرم دلدرد میشه گناه دارن

منم نمیگیرم خداروشکر مشکلی پیش نیومده

سوال های مرتبط

مامان عدنان مامان عدنان ۱۱ ماهگی