سونو رشد باید ۳۰ تا ۳۴ هفته انجام شه وگرنه خطا میده مجدد ۳۴ هفته تکرار میکنن
من الان ۳۲ هفته میرم
من 34هفته 5روز رفتم
زوده عزیزم
۳۰هفته برو ۲۹هفته و چند روز عالیه
من دکتر ۲۸ هفته و یک روز دکتر برامانجام داد
زوده ۳۱ یا ۳۲ هفته برو
ولی من فک کردم ریز هست برا همین ۲۹ هفته و ۴ روز رفتم
دیروزم ۳۴ هفته رفتم
ولی اگ میخوای کلا ی دفعه بری ۳۳ هفته برو
بنظر من زود نرو استرس میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.