30 هفته دقیق رفتم
من ۸ فروردین میرم میشم ۲۸هفته و ۵ روز
دکتر تاریخ داده
29هفته
من یکشنبه باید برم میشم ۲۸ هفته و ۳ روز
زوده حالا بزار بعد تعیطلات برو بشی سی و چند هفته من تازه رفتم
من 31 هفته و دوروز دارم باید برم دیر نیست نه! دکترم نوشت
سلام به همه مامان ها من آنلاین شاپ لباس نوزادی و بچگانه دارم تو برنامه روبیکا هرکی خواست عضو بشه به آیدی من پیام بده
آیدیNinikhas@
لینک کانال Nini_khas1@
من شنبه دارم ۲۷ هفته و ۶ روز میشم
من یبار اورژانسی ۲۸ هفته و ۱ روز رفتم وزنش ۱۳۰۰ بود دوباره هفته ۲۹ و ۳ روز رفتم ۱۴۱۷ بود دیروزم رفتم ۲ بود
۲۷ ام برم یا بمونه بعد تعطیلات عید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.