قشنگ ترین قسمت کار من
تب تب تب

تصویر
۶ پاسخ

چقد دوستدارم خیاطی یاد بگیرم
شما کجا یاد گرفتی؟

منم خیلی دوست دارم .حالا همسایم گفته الگو خیاطی داره به نظرتون بدون اینکه کلاس خیاطی رفته باشم فقط با الگو میتونم چیزی بدوزم؟؟؟؟

من پدرشوهرم و بردارشوهرم خیاطن
خیلی دوست دارم یاد بگیرم
نه برای کار کردن فقط در حدی که برای خودم و خانوادم لباس بدوزم
اگه یه روزی خلوت باشم حتما انجامش میدم

عزیززززم
داری چی میدوزی؟

منم خیلی خیاطی دوست دارم
دلم میخواد یاد بگیرم

من عاشق خیاطیم یکی از قشنگ ترین هنرهاست شاید یه روز بعد از بازنشستگی منم خیاط شدم 🤩

سوال های مرتبط

مامان ملوناز( ملودی) مامان ملوناز( ملودی) ۳ سالگی