۴ پاسخ

ار میشه

آخه یه سیم تو دوتا گوشی چه جور میشه؟ اگه میخوای ریز مکالمه دربیاری تو گوشی خودت دانلود کن گوشی طرف هم باید دستت باشه شماره ی اونو موقع ورود بزن رمز میاد رو گوشی طرف اونو بزن بعد پیامارو پاک کن من برا شوهرمو اون طور می کنم

عزیزم میشه داشت تاپیک قبلیت هم گفتم

نه میتونی داشته باشی اون برنامست

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۳ سالگی
مامان زهرا و فندق مامان زهرا و فندق ۳ سالگی
مامان دردونه مامان دردونه ۳ سالگی