۱۰ پاسخ

پسر منم عوق میزد که بعدش ی پستونک با سری نرم تر و کوچیک تر از قبلیش براش گرفتم روش قطره ای که بهش میدادم زدم و دادم بهش سریع گرفت

بزن تو اب نبات بهش بده منم نمبگرفت همینکارو کردم چندبار گرفت

چندتا قطره شیر خودتو بریز روش بزار دهنش گولش بزن

من اونت خزیدم برام خداروشکر میگیره خوابش عمیق بشه تفش میکنه
من از روز اول تو بیمارستان دادمش گرفت

سر بادومی ۰ تا ۶ ماه اونت بگیر میخوره
البته تو ایرانی ها بیبی لند هم مثل همونه سر بادومی ۰ تا ۶ ماه

به نظر خودم به بچه ربط داره
بعضی بچه ها اینقدر زرنگ و باهوش هستن که اصلا پستونک نمیگیرند
حالا صد تا پستونک بهشون بدی و با هزار چیز شیرین کنی هم عوق میزنن
به نظرم زیاد تلاش نکن

خب بهتر
نده بهش
مم به جفت پسرام پستونک ندادم

خیلی باید تلاش کنی تا بگیره بزنش تو یه چیز شیرین که مزه داشته باشه میگیره

ارتودنسی دار ؟؟یا سرگرد
معمولاً سر گرد رو قبول میکنن
اول اونو بده عادت کنه بعد ارتودنسی دار

با اب قند (جوشیده)شیرینش کنم

سوال های مرتبط