کیا هماتوم با خونریزی داشتن؟
خیلی نگرانم

۵ پاسخ

من دارم بیشتر از ماه خونریزی و لک بینی دارم اصلا هم خوب نمیشه با آمپول و شیاف دیگه نمی‌دونم باید چکار کنم این هماتوم

من هفته شما داشتم استراحت کردم ۱۸ هفته رفتم آنومالی جذب شده بود

من داشتم نگران نباش درست میشه

من داشتم

من شما هماتومت چقده؟ من 7 سی سی

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی