سلام خانوما درد پریودی بعضی وقتا میگیره ول میکنه.خطرناک نیست ؟

۴ پاسخ

منم دارم بعضی وقتا فک میکنم الانه ک زیاد شه ولی خوب میشه، خبری نیس هنوز

شما که داری 37 هفته رو پر میکنی خطرناک نیس منم دارم

اگه منظم نیس نه طبیعی هست شروع انقباضات عزیزم

نه
شما ک‌دیگه اخرشی

سوال های مرتبط