خیلی خوبه وزن بچه تون.
دخترمن ۴و۸۰۰ بود😢
عالی بوده والا بچه هر چقدر تپل تر در آینده دیابت و مشکلات بیشتر ، اما عالی وزن گرفته سه ماهگی میه6700چهارماهکی7700خیلیه ،بعدکمتر وزن میگیرن
پسر من ۳۲۰۰بود🥲🥲🥲
6 و ۴۰۰ بود پسر من ۲ ماهگی
مال من ۵۵۰۰ بود
هرماه 800 تا 1 کیلو باید اضافه کنه، وزن تولدش 3،700 بوده 5،700 خوبه
نمیدونم چرا دکتر این حرفو زده
بعدم تو کارت بهداشت بر حسب نمودار میزنن چرا خودتون نگا نمیکنید میایید میپرسید کمه
وقتی اندازه روی نمودار خط سبز یا بالای اونه ینی خوبه
بستگی داره تولد چقدر باشه بر حسب اون میگن
دختر منم ۵نیم بود نگفت کمه
وزن تولدش چقدر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.