۱۱ پاسخ

خیلی خوبه وزن بچه تون.

دخترمن‌ ۴و۸۰۰ بود😢

عالی بوده والا بچه هر چقدر تپل تر در آینده دیابت و مشکلات بیشتر ، اما عالی وزن گرفته سه ماهگی میه6700چهارماهکی7700خیلیه ،بعدکمتر وزن میگیرن

پسر من ۳۲۰۰بود🥲🥲🥲

6 و ۴۰۰ بود پسر من ۲ ماهگی

مال من ۵۵۰۰ بود

هرماه 800 تا 1 کیلو باید اضافه کنه، وزن تولدش 3،700 بوده 5،700 خوبه

نمیدونم چرا دکتر این حرفو زده
بعدم تو کارت بهداشت بر حسب نمودار میزنن چرا خودتون نگا نمیکنید میایید میپرسید کمه
وقتی اندازه روی نمودار خط سبز یا بالای اونه ینی خوبه

بستگی داره تولد چقدر باشه بر حسب اون میگن

دختر منم ۵نیم بود نگفت کمه

وزن تولدش چقدر بود

سوال های مرتبط