میترسم از زایمان همش گریه میکنم چه خاکی بریزم به سرم😓

۲۱ پاسخ

به خدا توکل عزیزم سوره انشقاق زیاد بخون

گلم درکت میکنم چون همش آدم استرس داره نگران نباش

اصلا نترس من با سن ۱۷ ساله بچه اول و زاییدم خودم و همیشه قانع میکردم دیگه چاره نیست ن میتونم بزارم نه میتونم برگردونم به عقب پس مجبورم بهدنیا بیارمش اخرشم خیلی راحت بود زایمانم ک الان دوباره زاییدم اصلا استرس نداشته باش دردای اخریت همش نیم ساعت و تموم

کاش من هم هفته تو بودم، به خدا الان اینقدر درد دارم که ترجیح میدم درد زایمان بکشم ولی تو هفته بالا نه الان 😞

نترس و استرس نداشته باش من اصلن بهش فکرنمیکنم من زایمان دوممه
ولی اولی رو هم بااون شدت درد و حال بدم اصلن استرس نداشتم فقد ذکر میگفتم وگریه میکردم نه دادو بیداد و فحش ب عالمو آدم ک یسریا واقعا نمیدونم چی گیرشون میاد بااین ادا و کاراشون بجز استرس دادن ب بقیه

ببین درد داره نمیگم درد نداره ولی ارامش داشته باشی خودتو اروم کنی فقد خدارو صدا بزنی ب یاد خداباشی خودش کمکت میکنه

ببین من زایمان اولم بقدری اذیت شدم انقد درد کشیدم ۵ با ۶ نفر بالاسرم بودن نمیتونستم زایمان کنم نمیتونستم زور بزنم ولی با همون شرایط الان اصن بهش فک نمیکنم
هرکیم میگ وای خیلی سخته قراره فلان بشی ال بشی میگم مادرشدن اینچیزارو هم داره بعدم خدا خودش کمک میکنه الکی ب من استرس ندید من حرفاتونو نشنیده میگیرم

نترس عزیزم خدا کمکت میکنه ایشالا تو شرایطش قرار بگیری میتونی تحمل کنی ❤️

منم اولش میترسیدم تاریخ زایمانم 23اردیبهشت بود دردی چیزی نداشتم رفتم بیمازستان بهم سرم وصل کردن تا نوار قلب بچمو نگاه کردن دیدن ظربان قلبش اومد پایین سری بردنم اتاق عمل تا بهوش اومدم دیدم نینیم تو بقلمه آخ چه قشنگی درسته درد داشتم ولی با شوق دیدن پسریم دردامو یادم رفت انشاالله که شما طبیعی زایمان کنی

عزیزم راهبه ک باید بریم ،به این فکر کن که لحظه های سخت یا دردآور زندگیت چجوری گذشت ،اینم میگذره نگران نباش

هممون میترسیم
اما صدنسل قبل ما انجام دادن،صد نسل بعد ماهم انجام میدن.قانون طبیعته.درد داره،اما تموم میشه.بعدم ادم مامان که میشه باید ی ورژن قوی تر از خودش نشون بده.
تو به خودت بگو همش که قوی هستی و از پسش برمیای.
مطمئن باش زایمان کردی،یدونه میزنی سردوش خودت و میگی ایول انجامش دادم👌🏻🌺
ببین تو دنیا از ما خانم ها قوی تر نیست 💪🏻خودتو دست کم نگیر

منم خیلی میترسیدم ولی خدا انقد ب ادم توان میدهه نترس من سزارین کردم خدا کمک کرد

بالا بیار پس 😒
گریه کردن نداره ک

سزارین ؟ من تجربه دوتا زایمانمو نوشتم هم طبیعی هم سزارین خواستی بخون

دیگ راه برگشتن نیس 🥲🥲

من زایمان قبلیم خیلی خوب بود

طبیعی یا سزارین

استرس داره خدایی
ولی سعی کن ب خودت آرامش بدی
چاره‌چیه
راهیه ک باید تاآخر رفت
با یوگا
با موسیقی
با قرآن یا دعا
باهرچی که آروم‌میشی تمام تلاشتو بکن بدنتو ریلکس کنی
با این‌حجم‌از استرس هم‌ب خودت آسیب میزنی هم اون طفل معصوم

تا میتونی‌راجع به زایمان چ سزارین چ طبیعی اطلاعاتتو بالا ببر
بهشم زیاد فکر نکن انفاقیه که بلخره میفته از این لحظه ها لذت ببر

سزارین ترس نداره ریلکس باش

من از تو بدترم😂😂😂😔

قبل باردار شدن باید فکر زایمانو میکردی .الان دیگ‌گریه نداره.شل کن ،

چاره ای نیست 😭😭

سوال های مرتبط