۷ پاسخ

من کل این مدت در معرضش بودم تو خونه 😂😂هیچیمم نشد
بچه قبلیمم همینطور
شوهرم میکشه نمیتونم از خونه بیرونش کنم
میگم برو بیرون هم میگه چن بار رفتم کافه بقیش چی؟بالاخره ک باید تو خون خودم بکشم

نه عزیزم فکر نکنم فضای باز مشکلی داشته باشه استرس نداشته باش اون بیشتر ضرر داره

نه بابا بوی قلیون ضرر ندارع

با یه بار طوری نمیشه سعی کنید زیاد در معرضش نباشید چون زایمان زودرس میاره

من چن بار کشیدم عزیزمم نگران نباش چیزی نمیشه

حالا شوهر خواهرشوهرم هر موقع ما بریم خونه پدرشوهرم میاد نیم متری ما قلیون می‌کشه از قصد که نریم خودش باشه و خودش😐

نه عزیزم فضای باز بوده

سوال های مرتبط