دخترمنم پاستوریزه نمیخوره ولی کشک و ماست و پنیر میخوره الان دیگه شیرخشک نمیخوره اول وعده ی صبح رو حذف کن اگه هرصبح ۱۲۰ تا میخوره فرداش کن ۹۰تا بعد از چند روز ۶۰بعد از چندروز ۳۰ تا حذفش کنی ولی اب و نوشیدنی زیاد بده بهش تا برسه به وعده شب هم همینجور
تهران هوا خنکه من دوهفته پیش گرفتم سمت ما که هوا گرمـــــــــــه خداروشکر دخترم اذیت نشد اینجور گرفتم
دختر منم مثل دختر شما صبح وقبل خواب میخوره
من ٢٥ماهگی مؤفق شدم
من شنیدم شیر مضر
خخخخ
فعلا وعده روز حذف کن
فقط شب ١٢٠ تا بده
زیاد بازی کن باهاش
کارتن بی بی بس براش بزار
با پاستوریزه قاتی کن. من همین جوری گرفتمش از شیر خشک. الانم عاشق طعم پاستوریزه هست
همش دنبال شیره. البته تو لیوان میخوره
من کم کم وعده صبو حذف کردم.الانم رفتم سراغ کم کردن وعده های پیمونه شیرخشک شب ..
وقتی دو وعده میخوره چرا دندونش باید خراب بشه دندونی خراب میشه که در طول شبم ک خوابه شیر بخوره
منم همین سوال دارم
من از یکسالگی دیگه شیر خشک ندادم ، اول پاستوریزه الانم محلی نیازی هم ترک دادم نیست
فقط دارم سعی میکنم از شیشه بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.