۲ پاسخ

تو اینستا که خوبه حالا حضوری شو نمیدونم

حرف نداره
کاش میتونستم بیارمش تهران پسرمو برای کنترل ماهیانه اش پیش ایشون
اطرافم همه راضین ازشون

سوال های مرتبط