یکم تلاش کن میگیره
بذار گشنه بشه
از گریش هم نترس
من ازاول دارم شیر خودمومیدوشم بهش میدم سر سینه هام کوچیکه نمیتونه زیاد بگیره ولی روز به روز داره بهتر میشه من شیرشو آماده میکنم سینموبهش میدم یه ذره میگیره بعد که دیگهخیلی گریه کرد بهش شیری که ازقبل ریختم تو شیشه میدم
ببین بدوش بده بخوره حتی اگه سینه تو نمیخوره فقط بدوش شیر خودتو بخوره از شیر خشک بهتره اشتباه منو نکن
شیرر خشک نده سر سینه تو آب قند بزن سریع میگیره
سعی کن مقاومت کنی و شیرتو بهش بده امتحان کن دراز بکش بده بشین یا پاشو راه برو ببین ت کدوم شرایط راحتتر میگیرع یکم تلاش کن اوکی میشه انشالله
دیگه شیرخشک نده
گشنه باشه سینه تو میگیره
دختر دومم شیرم چشم خورد خشک شد محبور شدم شیرخشکی کنم خیلی عذاب وجدان داشتم خیلی گریه مکردم ولی خب چه میشد حداقلش این بود ک دخترم سیرشده اتفاقا دربرابر خواهر بزرگش ک شیرمادر خورده خیلی ماشالله سالم تره و ایمنی بدنش بالاتره
اگه حس میکنی شیرخشک و کلا قطع کنی ایتقدی شیر داری ک کامل سیر بشه هرطور شده دیگه شیرخشک نده
ولی اگه درصدی احتمال بدی ک سیر نشه و کنارش شیرخشک نیاز داره نه خودت ن اون کوچولو رو اذیت نکن اصلا درنگ نکن شیرخشک بده بزار سیر بشه رشد کنه الان اکثر خانوما شیر ندارن از هر ۱۰بچه ۷تاش شیرخشکیه
عزیزم با چی بهش شیر خشک دادی؟
دقیقااااا منم همینطور شدم و خیلی هم بابتش سرزنش میشم💔🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.