این تست برا 16 ازادسازی اوکیه؟🥹

فرزندپروری کودک اقدام

تصویر
۱۵ پاسخ

مبارکه عزیزم
میشه بگی بعد از آمپول چ کارهایی کردی ک نتیجه گرفتی؟

مبارکه تیتر بتا بده

منم ۷ آزادسازی و مثبت کاذب🤦

تصویر

بله مبارکه

مبارکه عزیزم تورو خدا برا منم دعا کن ۱۳آزاد سازی ام

مبارکت باشه عزیزم انشالله مثبتی

مثبته

مارک مدیکور باید اون تیکه آبی داشته باشه حتما

من تست بالایی ۱۶. آزاد سازی
پایینی ۱۷ آزاد سازی.

تصویر

مبارک باشه
سلامت دنیا بیاد

مبارکت باشه 🙂
علایمت چی بود

آره عزیزم مبارکی

مبارکه عزیزم

مبارکهههههههه.
انشاله منم این ماه این روز ببینم🥹🥹

مبارک عزیزم

سوال های مرتبط

ماهلین ماهلین قصد بارداری
خانوما عذر میخوام شما هم بعد رابطه دسشوییتون میگیره؟من هی میخوام یک رب بیس دقیقه دراز بکشم ولی دسشویی نمیزاره😐😐حتی قبلش هم سرویس میرم ولی بازم بعدش نمیتونم نگه دارم خودمو حتما باید برم تخلیه کنم🫤🧑🏻‍🦯🧑🏻‍🦯اصلا همون ده دقیقه دراز کشیدن هم کافیه ؟تو اقدامم





فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند کودک کودک کودک کودک کودک کودک اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام علائم بارداری علائم زایمان طبیعی بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزندپروری کودک نوزاد نوزاد بی‌بی چک بیبی چک بیبی چک بیبی چک بیبی چک بیبی چک اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام سونو گرافی سونوگرافی سونوگرافی سونوگرافی سونوگرافی فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول فولیکول آزادسازی آزادسازی آزادسازی آزادسازی آزادسازی آزادسازی فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری