۴ پاسخ

من تا دیروز میدادم بهداشت خراب شده بهم گفت.دیروز رفتم پیش دکتر چون آنیل دو روز بود خیلی گریه میکرد و بالا میاورد گفتم حتما بچم کولیک و رفلاکس داره دکتر گفت بچه اصلا وزن نگرفته همش۳۰۰گرم وزن گرفته چندتا شیر خشک میدی گفتم ۳۰تا گفت بخاطر همینه وزن نگرفته و بچه همش گشنشه.گفت یه هفته ۶۰تا بده بعدش ۹۰تاش کن.در روز۵،۶بار شیر خشک بده۵،۶بارم شیر خودتو.
از دیشب شیر آنیل رو ۶۰تا کردم بچم انقد راحت میخوابه

پسر من الانم با ۳۰ تا سیر نمیشه. بعضی وقتا ۶۰ تا هم میدمش

من الان حس میکنم دخترم با 30 تا سیر نمیشه

من تا بیست روزگی این مدلی بودم
بعدش پسرم سیر نمیشد.
تا چهل روزگی هم هم شیر خودمو میدادم هم شیر خشک

سوال های مرتبط