۱۰ پاسخ

پسر من ۱۴ کیلوعه سایز ۷ می‌بندم البته خیلی وقته این سایز میگیرم

سایز ۶شورتی

پسرم ۱۲کیلو ۷ میبندم
کش ها جا میندازه دور کمرش و ران پاش

سایز ۶ بگیر

قیمتش چقدره

خیلیییی خوبه واقعا
من دخترم ده کیلوعه تقریبا سایز ۶ میبندم
رو شکم و رون هاش سایز ۵ رد مینداخت کش ها

ن راحته کاش زودتر میگرفتم بر پسرم
ی سایز بزرگتر از سایز پوشک چسبیش بگیز

شرتی باید یک سایز بزرگ تر بگیری مثلا ۵ ولی برای پسر من چون رون داشت شیش میگرفتم ۵ رد مینداخت

خییییلیییی خوبه
من سایز ۶ میگیرم برا پسرم

نه خیلی راحت تر از چسبیه اندازش بستگی به ران و هیکل بچه داره به نظرم اصلا وزن مهم نیست دختر منم ۱۲/۵ ولی سایز ۷ میبندم

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد حسن👶 مامان آقا محمد حسن👶 ۲ سالگی