پسر من ۱۴ کیلوعه سایز ۷ میبندم البته خیلی وقته این سایز میگیرم
سایز ۶شورتی
پسرم ۱۲کیلو ۷ میبندم
کش ها جا میندازه دور کمرش و ران پاش
سایز ۶ بگیر
قیمتش چقدره
خیلیییی خوبه واقعا
من دخترم ده کیلوعه تقریبا سایز ۶ میبندم
رو شکم و رون هاش سایز ۵ رد مینداخت کش ها
ن راحته کاش زودتر میگرفتم بر پسرم
ی سایز بزرگتر از سایز پوشک چسبیش بگیز
شرتی باید یک سایز بزرگ تر بگیری مثلا ۵ ولی برای پسر من چون رون داشت شیش میگرفتم ۵ رد مینداخت
خییییلیییی خوبه
من سایز ۶ میگیرم برا پسرم
نه خیلی راحت تر از چسبیه اندازش بستگی به ران و هیکل بچه داره به نظرم اصلا وزن مهم نیست دختر منم ۱۲/۵ ولی سایز ۷ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.