۱۱ پاسخ

عزیزم شورتی از چسبی یه سایز بزرگ‌تر باید باشه
مثلا شما چسبی ۵ میبندی شورتی ۶ باید ببندی

من هم یاده ۵ هم شرتی ۵

من چسبی هم پنج می‌بندم و شورتی هم پنج میبندم

منم ۴

من جفتشو ۵ میبندم ۱۱ کیلوعه

سایز ۵ چون فاقش بلنده شورتی ها بزرگ تر بگیری خیلی دیگه بزرگ می‌شه

چسبی ۵شرتی۶ ف کنم ۷نداره دیگه وگرنه آزادتر میگرفتم

من شرتی و چسبی ۶ میبندم

شورتی سایز ۵
وزنشم ۱۰/۵

۴

من چهار دخترم لاغر شد

سوال های مرتبط