ببین داریوم یک کارگاه آنلاین گذاشته برای لجبازی بچه، برای همین سن. من خودم هنوز ثبت نام نکردم میخوام بکنم، اگه خواستی تو هم برو.
اشکالی نداره فقط وقتی گریه کرد خواستشو انجام نده .بگو بیاد بخنده بوس بده بعد چیزی که میخواد بده یا حواسشو پرن کن چیز دیگه نشونش بده بادش بره ...
اره عزیزم جهش رشدیه تو این سن همینجوری لجباز و عصبی میشن
و البته دارن واکنش شما هم بررسی میکنن
اگر با گریه و لجبازی به هدفش برسه دیگه همیشه همینکارو میکنه
دایانم همینجوری شده
الان بعد چند روز فهمیدم از دندونشه 😭😭😭
چقدر بچم اذیته
دختر منم همینه شوهرم همش میگه لجباز شده سر سفره خودش پرت میکنه سرش میکوبه به زمین اگر حواسم نباشه تو خوابم گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.