۵ پاسخ

ببین داریوم یک کارگاه آنلاین گذاشته برای لجبازی بچه، برای همین سن. من خودم هنوز ثبت نام نکردم میخوام بکنم، اگه خواستی تو هم برو.

اشکالی نداره فقط وقتی گریه کرد خواستشو انجام نده .بگو بیاد بخنده بوس بده بعد چیزی که میخواد بده یا حواسشو پرن کن چیز دیگه نشونش بده بادش بره ...

اره عزیزم جهش رشدیه تو این سن همینجوری لجباز و عصبی میشن
و البته دارن واکنش شما هم بررسی میکنن
اگر با گریه و لجبازی به هدفش برسه دیگه همیشه همینکارو میکنه

دایانم همینجوری شده
الان بعد چند روز فهمیدم از دندونشه 😭😭😭
چقدر بچم اذیته

دختر منم همینه شوهرم همش میگه لجباز شده سر سفره خودش پرت میکنه سرش میکوبه به زمین اگر حواسم نباشه تو خوابم گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان عزیزکم💙 مامان عزیزکم💙 ۲ سالگی
از شلوغ کاری کردن و حرف گوش نکردن بچه هاتون کلافه میشید؟؟؟من امروز آنقدر گریه کردم
چن روزه صبونه نخورده امروز دقیقا دوتا بند انگشت لقمه جلو پنجره بزور دادم بهش
کفشاش برمیداره وایمیسه جلو در در رو میکوبه میگم در در
بگم گرمه نمیریم بمونه عصر چنان گریه ای میکنه چنان اشکی میرزه که بیا و ببین
میریم بیرون تو زل گرما میگم دستمو بگیر میخوره زمین گریه میکنه دست نمیده میخوره زمین گریه میکنه زخم و زیل میشه
میگم بیا بغلم بریم بستنی بخریم بریم خونه گریه میکنه نه بغل نه تا بریم بستنی بگیریم برگردیم ۴۰ دقه طول میکشه تا برسیم خونه گرما زده میشه صبونه ای ک خورده بالا میاره باز گریه میکنه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️حالا بماند که با گریه میاد خونه ها میگه بمونیم بیرون...
سوار ماشین میشیم میگه من باید بشینم پشت فرمون میگم نه خطرناکه دوباره شیون و گریه زاری از اول شروع میشه ینی هر کارمون شده با گریه و زاری خسته و کلافم با هیچکسم نمیمونه من یه نفسی بگیرم