خانما از چند هفتگی ساک نوزاد ببندم ؟

۱۱ پاسخ

من هنوز هیچی نخریدم که بخام سلک ببندم😂😬

هفته ۳۵ میبندم

من هنوز نبستم 😥😥

من تمام وسایل نی نی رو خیلی قبل تر محض احتیاط آماده کرده بودم چیده بودم توی کشو ولی اواخر ۳۵ گذاشتم توی کیفش

من هنوز نبستم

من از هفته ۳۲ اماده گذاشتم

من نبستم😂 حالشو ندارم پاشم لباس بشورم

من برم خونه بابام یکم جمع وجوربشم میبندم
احتمالا۳۳تا۳۴هفته ببندم

من هنوز نبستم

منم پریروز بستم خیال راحتی

من که الان تازه دارم‌میبندم

سوال های مرتبط

مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی
مامان عمر و فندق مامان عمر و فندق هفته سی‌وسوم بارداری