خانما شما چند هفتگی ساک بیمارستان بستین؟!

۵ پاسخ

تازه میخوام ببندم

من فعلا دوست لباس مای بیبی و پوشک براخودم برداشتم تا چیزهای دیگه بگیرم بزارم

من ک ۳۲ بستم

عزیزم وقتشه چون بعدش حوصله نمیکشه شروع کن انشالله بسلامتی

منک هنوز نبستم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی