۹ پاسخ

من میخوام آخر سال همون شب عید ببندم که میشم حدود 34 اینا میشم

من نصفشو بستم نصف دیگه رو نشستم هنوز

اصولا اوایل ماه ۹ میبندن

من هنوز نبستم 😐😐

۳۳🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

من ک هنوز نبستم 🤣🤣

فکرکنم هفته های شما بود ساک خودشو بستم
ساک خودمم یه هفته است

من میخواستم تا حالا جمع کنم و ببندم اما هنوز قسمت نشده کار هام جور نشده

من شروع ماه دیگه لباساش شستسم و کم کم گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان عمر و فندق مامان عمر و فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ریحانه💙کیان مامان ریحانه💙کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری