مامانا شما چند هفتگی ساک بیمارستان رو بستین؟

۹ پاسخ

من که هیچی برای بچه ام نگرفتم چون سرکلاژم گذاشتم هفته های اخرهمه چیزشو

من چند روز پیش بستم ۳۵ به بعد دیگه باید ببندی

من امروز بستم😍

من ک هنو ن لباساش شستم ن ام ک ساک بستک😫😫

منم هنوز نبستم 😄

من ۳۴ هفته

۳۶هفته

من هنوز نبستم دارم کم کم وسایلشو میشورم دیگه ببندم اماده بذارم کنار

من ۳۱ هفته بستم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه💙کیان مامان ریحانه💙کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی