اگه سیسمونی هات تکمیله و شستنی هارو شستی ساکتو ببند از الان عجله داری 😂😂
۳۵هفته میبندم
من چند روز پیش بستم
شما کدوم بیمارستان میخوای زایمان کنی؟
من هنوز نبستم
منم میخوام ببندم الان روقشم دارم
حدودا از ۳۴ هفته میگن آماده باشه
ولی من از بس استرسی ام از الان آماده کردم کیفشو 😅
من دیروز ساکشو بستم ولی ساک خودمو نه
من هنوز مال خودمو نبستم. تنبلیم میاد. 😂 ولی برای نینی چند تا لباس و پوشک و اینا انداختم تو کوله اش. فقط همین.
هفته دیگه میخوام ببندم خدا بخاد🤲🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.