خانوما از چند هفتگی ساک بچه رو ببندم

۵ پاسخ

منی ک‌دوروزدگ میرم تو۳۸هفتگی وسزارینم تاالانم ساکمونبستم😕

اگه همه چیزت آمادس ببند چ ایرادی داره

از الان ببند

من آخر این هفته می‌بندم چون پسر اولم زود به دنیا اومده نگرانم و اینکه هر چی ساک آماده خیالت راحت

35هفتگی
ولی از همین الانم ببندی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد