خانوما ساک بیمارستان رو از کی ببندم؟

۱۱ پاسخ

منم بستم

من که ۳۰هفته بستم چون زایمان زودرسم

اتاق نینی من اماده چ برسه به ساک چقد من فس فس میکنم🤦‍♀️😬

من بستم دیشب

من سر پسرم شب زایمانم بستم. اینو ۳۶ هفته میبندم

۳۵ ۶ اینا

من به همه توصیه می کنم زود ببندن
ولی خودم هنوز نبستم.

از الان ببندید هم مال خودتون رو هم ماله بچه رو
خیالتون هم راحت باشه چیزی ام هر سری یادتون افتاد اضافه کنید
نگه ندارید لحظه های آخر

من از 30 هفته بستمش خیال خودمم راحت کردم

من هنوز نبستم
اصلا انگاری خنگ شدم 😅😅😅

از الان ببیند

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان اَنارک مامان اَنارک ۶ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی