خانما به نظرتون کی ساک بیمارستان ببندم؟

۱۷ پاسخ

۳۴ ۳۵

من هفته دیگه می بندم

زمان خاصی نداره هر وقت بهت حس وبی میده ببند
یکی زودتر میبنده یکی خریدش مونده دیرتر میبنده
ولی دو سه هفته قبل از زایمان آماده باشیم بهتره

من خورده ریزا بخرم تمام بشه میبندم

هفته آخر

اگه وسایلتو کامل داری خریدی از الان ببند بزار گوشه خیالتم راحت میشه

من چند روز پیش بستم

من ۳۷هفته میبندم

من بستم آوردم اصفهان 🥹

بنظرم ببند الان وقتشه

ببند اماده باشه دیگه شرایط مشخص نمیکنه

من فردا تازه میخوام ببندم

من هفته پیش بستم

یکی دو هفته قبل زایمان خوبه

از ۳۵هفته به بعد به نظرم

من ک از الان بسته ام

من هفته پیش بستم

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان اَنارک مامان اَنارک ۶ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین و سوینا🩷 مامان سلین و سوینا🩷 روزهای ابتدایی تولد