خانما ساک بیمارستان رو کی ببندم

۱۰ پاسخ

من هنوز نبستم انقدر همه چیو میگن بیمارستان خودش میده دیگه چیزی نمیمونه ک برا برداشتن جز لباس و مدارک پزشکی ک اینام برداشتنش دو دقه نمیکشه

ازالان ببند

ببند دیگه عزیزم

همی الان

ببند وقتشه

ببند😍😍

ببند عزیزم

من هنوز نبستم

ببند دیگه وقتشه

دیگه وقتش ببند عزیزم بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی