کلاس بارداری میرفتم گفت از ۳۰باید ببندی آماده باشه
اتفاقه دیگه یه دفعه میفته
الان دیگه ببند
هر وقت دلت خواست دیگه ۳۷ هفته به بعد اگه طبیعی ببیند
من این هفته میبندم😂
من چون سزارین بودم یه شب قبلش بستم ولی اگه زایمان زودرس نداشته باشه همچیت اوکی باشه بزار دقیقه آخر ببند
من واسه دخترم شبی که فرداش میخاستم زایمان کنم بستم🥹
ساک بستن زمانی نمیبره فقط وسیله هاش شسته شده و اماده باشه از نظر من همون شب قبلم ببندی اوکیه
وااای من میترسم ساکو جم کنم 🥺
همش حس میکنم وقتی ببندمش یعنی اماده زایمانم
ولیییی من اماده نیستممممممممممم 🥺😩
خیلی کار سختی نیس تو نیم ساعت هم میشه جمع کرد وسبله هارو ... هرموقع حال داشتی جمع کن بذار یه گوشه
فک کنم وقتشه منم نبستم بعضی وسیله هاش مونده کامل نیس
من نامه رو بگیرم این هفته انشاالله میبندم
منم هنوز خيلي چيزاشو نگرفتم 🤣🤣🤣🤣
هر وقت خواستی
من پسفردا زایمانمه
فردا میبندم
از بس درگیر بودم 😅
انشالله بسلامتی بغلش بگیری
شروع کن ببند که اماده باشه و خیالتون راحت باشه
عزیزم دیگه باید بسته باشی الان
من هنوز هیچی نگرفتم😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.