ساک بیمارستان کی ببندم؟

۵ پاسخ

شما خریداتو تموم کردی؟ من هنوز خیلی چیزام مونده😭

من بستم ☺️ فقط خوراکیا موند دیگه اخرا میزارم

من از همون ماهه اول که باردار میشم میبندم چون میترسم یوخت زود زایمان کنم گلم

من ۳۳ بستم

از ۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد