خانوما از کی ساک بیمارستان رو ببندم ؟

۱۵ پاسخ

من ۳۳ میبندم

من تازه این هفته وسایلشو خریدم😂

من هفته پیش بستم

من نصفه نیمه بستم

دیرکردی خوشگل الان ببند😂😂

وسایل بچه حاضره ولی نبستم ساکشو
برای ساک خودم که هنوز هیچی نخریدم

من وسایل تکمیله ولی نبستم 🥲 هنوز لباساشو نشستم

من ۳۶هفته بستم

من هنوز نبستم زوده هنوز آخه

من از ۳۳ بستم

من ۳۵ هفته بستم

من اگه وسایلش تکمیل بود از الان میبستم😂

من که یک هفته است ساک بستم😬

اگه وسایل کامله 7ماهگی نیس 8ماهگی

من تازه بستم🥲😂

سوال های مرتبط

مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان اَنارک مامان اَنارک ۶ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان سلین و سوینا🩷 مامان سلین و سوینا🩷 روزهای ابتدایی تولد