من ۳۳ میبندم
من تازه این هفته وسایلشو خریدم😂
من هفته پیش بستم
من نصفه نیمه بستم
دیرکردی خوشگل الان ببند😂😂
وسایل بچه حاضره ولی نبستم ساکشو
برای ساک خودم که هنوز هیچی نخریدم
من وسایل تکمیله ولی نبستم 🥲 هنوز لباساشو نشستم
من ۳۶هفته بستم
من هنوز نبستم زوده هنوز آخه
من از ۳۳ بستم
من ۳۵ هفته بستم
من اگه وسایلش تکمیل بود از الان میبستم😂
من که یک هفته است ساک بستم😬
اگه وسایل کامله 7ماهگی نیس 8ماهگی
من تازه بستم🥲😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.