ساک بیمارستان رو کی ببندم؟

۶ پاسخ

الان ببند دیگه

همی الان ببند
من یهو درد اومد سراغم

از همین هفته ای که توشی دیگه ببند
اگه سز باشی دو سه هفته مونده به زایمانت ..

دیگه ببندمنم نبسته بودم نزدیک بوداون هفته بزام🥴🤣

من هنوز نه لباساشو شستم نه ساک بستم نه پتو خریدم براش

بنظر من ک اصن نبند😉😉

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی