کی لباسای بچه رو بشورم؟
کی ساک ببندم؟

۷ پاسخ

الان بشور و خشک شد ببند

من هم شستم هم ساکش رو بستم

معمولا از شروع ماه ۸ میبندن ساک بیمارستانو

منم امروز لباسشو شستم و انشالا این دو سه روزم می‌بندم

دیگه کم کم وقتشه گلم ب سلامتی

میگن از ۳۵ و اینا ولی بنظرم هرچی زود تر آماده کنی بهتره

دیگه از الان باید ببندی آماده باشه

سوال های مرتبط

مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد