من شستم ولی هنوزآماده نکردم
من چون ۲ قلو هستم و میترسم یه وقت زودتر دنیا بیان ، از ۷ ماهگی اماده میکنم
از الان بشور
وارد ماه ۹ شدی ساک تو اماده کن
من شستم و اتوم زدم
ولی ساک نبستم فعلن
من شستم وبستم
من شستم ولی ساک هنوز نبستم
من یک ماه آخر تازه میخوام خونه تکونی کنم بعد اتاقشو بچینم بعدشم ساک جمع کنم 😂
اوف استرس داشتمکه نکنه دیر شده🤣🤣
نکو بقیه هم مث خودمن منتها هفته شون بالاتره
من هنوز براش لباس هم نخریدم😐
لباسو از همین الان بشورر هفته بره بالا سنگین تر میشی سخته شستنش
ساک ام ۳۵هفته اینا ببند
من چند روز پیش شستم و جمع کردم
من تازه امروز بستم 😂
من چند روزی هست اماده کردم
من از 34 هفته بستم توام ببند خیالت راحت باشه
من ک هنوز آماده نکردم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.