خانوما از کی باید ساک بیمارستانمو آماده کنم؟

۷ پاسخ

هر موقع ذوقشو داشتی عزیزم. وقت خاصی نداره.
من ده بار باز و بسته کردم 🤣🤣

من هنوز نبستم نمیدونم چرا اضطراب میگیرم بخام ببندم 🥺🥺واسه دخترمم شب قبل زایمان بستم

به نظر من ۳۰ هفته باید ساک بست
من پسر اولم ۳۳ هفته کیسه آب پاره شد تند تند تو یک ربع بستم
دومی ۳۲ هفته شد به شوهرم گفتم بست

هر موقع اوکی بودی
من از ۳۵ هفته بستم

دیگ نگران آتلیه رفتن نباش با پرداخت کمترین هزینه یک عکس بارداری جذاب داشته باشید
جهت دیدن نمونه کار پیام بدید روبیکا
۰۹۲۲۹۹۵۷۰۶۴

در اولین فرصت ممکن. انشاءالله که به موقع ازش استفاده کنی ولی اگر خدای نکرده زودتر به دنیا اومد آماده باشی.

اگر سزارین هستی دوسه هفته اخر
اگر طبیعی هستی 34هفته ب بعد

ولی در کل 34 به بعد اماده کنی بهتره..برای خدایی نکرده زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و کیان مامان شاهان و کیان ۷ ماهگی