خانوما از کی ساک بیمارستان ببندم

۶ پاسخ

من بستم هم خودم هم بچه آماده باشه بهتره

منم هنوز نبستم ولی کم کم باید ببندم

منم هنوز نبستم فقط لباس وپتو گذاشتم تو ساکش

من تازه بستم

از الان ببند دیگه

الان دیگه آماده باشه

سوال های مرتبط

مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی