۱۸ پاسخ

من هفته ۳۸ بستم
ولی بیمارستان چون سزارین اختیاری بودم نزاشت هیچی ببرم نه برای خودم نه بچه
ساکا موند خونه رفتم بیمارستان

من هنوز نبستم 😅ولی امروز می‌خوام تنبلی بزارم کنار آماده کنم تا حدودی
بعضی چیزا مثل خوراکی های روز زایمان بمونه برای روزا آخر

من برا نی نی رو بستم ولی ساک‌خودم مونده ،نمیدونم چی بزارم توش؟

از الان ببند که خیالت راحت باشه

من از سی و چهار میبندم

از ۲۸ هفته

از الان ببند

الان ببند دیگه

من کلاخریدم نکردم الانم بستریم...ولی تصمیم دارم خریدام انجام بدم ساکشم ببندم احتمال زایمان زودرس دارم

و منی ک هنوز نبستم😂

الان میتونی ببندی عزیزم

از هفته سی و پنج به بعد هیچی قابل پیش بینی نیست هم ساک خودت رو ببند هم نوزادت رو که خیالت راحت باشه .

من بستم از ترسم😅😅

منم بستم

من الان بستم

بنظرم ببند الان دیگه‌کم کم

من تازه بستم

از همین هفته ببند خیالت راحت شه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۴ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد