خانوما ساک زایمان از هفته چند ببندم؟

۱۰ پاسخ

من هنوز نبستم

ب نظرم از هفته ۳۳ یا ۳۴ باید بسته بشه چون از ۳۵ هفته هر لحظه امکان زایمان هست میگن

من هنوز نیستم هفته دیگه هم انشالا زایمان میکنم

۳۵ به بالا

من از 33بستم ولی همش استرس داشتم که زود زایمان نکنم الان 38هفته و 3روزم منتظر زایمانم خبری از زایمان نیس🥲😂

هر موقع راحتی ببند

منم فعلا نبستم

منم امروز ب امید خدا بستم

منم بستم

من ۳۵هفته بستم

سوال های مرتبط

مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی