خانمااا از چند هفته ساک نینی رو ببندم؟😍

۱۲ پاسخ

من ۳۴هفته بستم

من 3-4 روز پیش بستمو و همه وسیله هارو آماده کردم گذاشتم گوشه ی پذیرایی😑😁

۳۶بستم من

من بعد ۳۰هفته میبستم. اینسری هم میخام همونموقه ببندم.برم لوازم بهداشتی و‌پوشک بگیرم براش

وای کی ببندیم😁

من هنوز نيستم انشالله 36 هفته كه كامل شد اگه خدا بخواد

من ۳۳ هفته بستم

من یسریو نخریدم☹️
نمیدونمم کی میخرم

ایشلا بسلامت بدنیا بیاریش برای منم ارزو کن اخه جفتم پایینه خیلی استرس دارم امروز میخوام برم سونو ببینم رفته بالا یانه

من از ۳۴ هفته میبندم دیگه

من هنوز نبستم🤒

من ۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد