از کدوم هفته ساک رو ببندم؟

۱۲ پاسخ

از ۳۴ یا ۳۵ هفته عزیزم

من فقط ذوق دارم زودتر اتاقشو بچینم ولی سرویس تختش نیومده🥲

بزا ۳۴ میبندی

من هنوز نبستم اصن وسایلشم آماده نیس😂😂

وارد ماه نهم بشم بعد میبندم به امید خدا❤️🤲

من ۲۷ بستم که ۲۹ داشتم زایمان میکردم😂😂😂😂

من هنوز نبستم☹️

من دوست دارم همین الان ببندم😂 انقدر عجله دارم خسته شدم دیگهههه🥴

۳۵ یا ۳۶ هفته

۳۳هفته عزیزم

از ۳۴ هفته ب بعد

من ۳۵ هفته بستم

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد