خانما ساک نینی رو ببندم یا زوده؟

۱۸ پاسخ

منم هنوز نبستم

ماماناچی باید بذاریم من نمی‌دونم 🙈

ببند من از ۳۰ هفته امادم

ارع ببند عزیزم منم منتظرم ۳۰ هفته ک شدم ببندم

ببند عزیزم

من کم کم میبندم از فردا اینا

من دیشب بستم

من بستم ببند ضرر نداره گ

دیگ ببند کم کم

من هنوزنبستم 37هفته به بعدمیبندم

ببند خوش بحالت من ک هنوز اقدام بخریدم نکردم😊

منی ک از الان بستم😂🫣🫣

ببندی خیالت راحت تره

منم نبستم ساک آخه زایمانم مشخص نیست کیه

من تازه بستم

من ۳۶بستم

من سی هفته بستم

منم هنو نبستم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتام🤎🐣 مامان آرتام🤎🐣 ۳ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی
مامان ماتیار مامان ماتیار ۵ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری