چی بزاریم توی ساک؟؟
ببند عزیزم
منم منتظرم لباسا بشورم جم کنم
تو ای شرایط خطرناکم هس
ببند من بستم😅
آره ببند
ببند گلم دیرم هست
ساک بستن ک دیر و زود نداره هروقت عشقت کشید
من بستم شما میگی زوده😅😅
ببند عزیزم من30هفته بستم
من امروز بستم
ببند خیالت راحت میشه
دیرم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.