چ زودی عزیزم 😂یعنی ببندی میریزن سرت ک چرا زود بستی؟ قانون نوشته شده ای که نداره .ی ساکع دیگ ببند بزار کنار خیالت راحت بشه .منم جمعه انشالله میخام هر دو رو ببندم
من بهو ۳۷ هفته زایمان کردم ساکم رو کامل نبسته بودم
دیرم هس ببند جانم
آره الان وقتشه
من امروز بستم
ببند دیگه . اونقد بازوبسته میکنی 😂😂😂 هیعوض میکنی
من ۳۶ هفته ۴ روز بستم فرداش یهو رفتم زایمان 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.