ب نظرتون زوده ساک ببندم یا ن😶😶

۷ پاسخ

چ زودی عزیزم 😂یعنی ببندی می‌ریزن سرت ک چرا زود بستی؟ قانون نوشته شده ای که نداره .ی ساکع دیگ ببند بزار کنار خیالت راحت بشه .منم جمعه انشالله میخام هر دو رو ببندم

من بهو ۳۷ هفته زایمان کردم ساکم رو کامل نبسته بودم

دیرم هس ببند جانم

آره الان وقتشه

من امروز بستم

ببند دیگه . اونقد بازوبسته میکنی 😂😂😂 هی‌عوض میکنی

من ۳۶ هفته ۴ روز بستم فرداش یهو رفتم زایمان 😂

سوال های مرتبط

مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان آرتام🤎🐣 مامان آرتام🤎🐣 ۳ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی