نه زوده ولش کن
هرچی گذاشتی توساک اینجاب مام بگو
خواهر ببند بره من استرس گرفتم
من ساک نی نی رو بستم
ولی ساک خودم رو نه😐
دست و دلم نمیره 😐
نمیفهمم چرا
من ۳۵ هفته بستم
ببند دیگه
ببنددیگه تواین شرایط جنگی باید آماده باشی
من ۳۷ هفته زایمان کردم
منم هنوز نبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.