۷ پاسخ

نه زوده ولش کن

هرچی گذاشتی توساک اینجاب مام بگو

خواهر ببند بره من استرس گرفتم

من ساک نی نی رو بستم
ولی ساک خودم رو نه😐
دست و دلم نمیره 😐
نمیفهمم چرا

من ۳۵ هفته بستم

ببند دیگه

ببنددیگه تواین شرایط جنگی باید آماده باشی
من ۳۷ هفته زایمان کردم

منم هنوز نبستم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی