منم مال نی نی بسته مال خودم نه
من هنوز نبستم فکر کنم ۳۶ هفته به بعد ببندم الان زوده
من هم مال نی نی رو بستم هم ساک خودمو
من که مال نی نی رو آماده کردم
مال خودم مونده
من مال نی نی رو بستم مونده مال خودم
زود نیس ببند اماده باشه خیالت راحت تره
من که هنوزمبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.