ببند وقتی اماده باشه هم شما خیالت راحته هم الان ک حالت بهتره ساکتو بستی و وقت داری چک کنی چی بزاری چی نزاری
من بستمش
منم بستم ساک خودمم حدودا آمادست یه سری وسیله دیگه لازم دارم که همون موقع رفتن بیمارستان میزارم دیگه
ببندی چه بهتر تو بارداری توجه کردم سر هرچی عجله کنی بهتره خیالت راحت تره
ببند دکتر من میگفتاز30هفته باید ساک زایمان اماده باشه
ببند..
من هنوز نبستم
ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.