بچه ها از الان ساک نی نی رو ببندم؟ یا زوده؟

۸ پاسخ

ببند وقتی اماده باشه هم شما خیالت راحته هم الان ک حالت بهتره ساکتو بستی و وقت داری چک کنی چی بزاری چی نزاری

من بستمش

منم بستم ساک خودمم حدودا آمادست یه سری وسیله دیگه لازم دارم که همون موقع رفتن بیمارستان میزارم دیگه

ببندی چه بهتر تو بارداری توجه کردم سر هرچی عجله کنی بهتره خیالت راحت تره

ببند دکتر من میگفت‌از30هفته باید ساک زایمان اماده باشه

ببند..

من هنوز نبستم

ببند

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری