۳۶هفته و ۲روزم ببندم ساک زایمان رو؟؟؟؟

۱۶ پاسخ

اره منتظر چی هستی

منم ۳۶ و ۲ روزم
شما طبیعی یا سز؟

وقتی وارد ماه نهم شدی دیگه باید ببندی

ببند من از ۳۶ بستم

من هفته پیش بستم

اره اره من ۳۷ تموم شد یدفه کیسه ابم پاره شد😅

اره دیگه من از الان بستم خخخخ

اره ببند خیلی خوش میگذره کلی حال میده 😍
من عاشق ساک‌ بستنم 😂
ولی خداییش دمت گرم تا الان صبر کردی 😀

اره من 36هفته و5روز زایمان کردم واز 28هفته بستم

اره ببند
منم بستم

من از ۳۰ هفته بستم:/

اره بابا.من ک از هفته ۳۰ بستم الانم خونه رو تمیز میکنم😂

زوده
من هنوز نبستم
هفته آینده میبندم کار نداره که

آره دیگه ببند ساکتو

ارع دیگ ببند

ارههه من ۳۲ هفته بستم 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۵ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری