بنظرتون کی ساک زایمان ببندم؟
سزارینم

۸ پاسخ

فكر كنم تو هفته ٣٦ منطقى باشه

من از۳۲هفته بستم

از الان ببند چون بچه به دنیا اومدنش عقب جلو داره

من که از همین الان بستم

از الان ببندی خیال خودتم راحت‌تره . من هر کی اطرافم دیدم زودتر از تاریخش به دنیا اومدن

هرموقع دکترت تاریخ داد چند روز قبلش سزاربن که دیگه راحت

واای من هنوزم نبستم😰
تازه دیروز ساک که سفارش دادم رسیده

یک هفته قبل تاریخی ک دکتر بهت دادن

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۴ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی