بچه‌ها کی ساک ببندم ؟

۱۸ پاسخ

من بستم هفته ۳۵ بودم خیالم راحته

من این هفته میبندم ۳۷ختم بارداری داده دکترم

منم هنوز نبستم وسیله هامم اماده کردم فقط حس میکنم یع دست لباس صفر هم باید بخرم صفر تا ۳ ماه گرفتم احساس میکنم بزرگ شه تو چی عزیزم صفر هم گرفتی

از الان میتونی ببندی

من بستم

من هنوز نبستم 🤦🏻‍♀️ تنبلی میکنم

من آخر هفته ۳۵ میبندم

من دیروز بستم

37
خوبه بنظرم

من ۳۲بستم

از الان ببند

من بستم

من سیسمونیم هنوز نچیدم
هروقت بچینم میبندم
بهتره ببندی ازی هفته ببعد

کم کم ببند اگه دوست داری گلم

هفته ۳۴ میگن ببیندین که اگه یه وقت کیسه اب پاره شد آماده باشه

دیگ وقتشه اخرای این هفته ببند

من ازهفته ۳۵بستم

الان

سوال های مرتبط

مامان اَنارک مامان اَنارک ۵ ماهگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی
مامان ورجک مامان ورجک ۹ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۴ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی