من از 36 هفته بستم چون دوهفته بعدش وقت زایمان داشتم 38هفته 4 روز
😂😅من مال بچه رو چند روز پیش بستم مال خودم رو نه فقط لباساش مونده شستم داخلش نزاشتم
منم بستم راحت خیالم
من موقع تو بست مامانمم
باید از ۳۶ ببندی من هنوز نبستم کلنم درد دارم و بیخال طی میکنم 😂
من ۳۵بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.