از کی ساک بیمارستانو ببندم؟؟

۶ پاسخ

من از 36 هفته بستم چون دوهفته بعدش وقت زایمان داشتم 38هفته 4 روز

😂😅من مال بچه رو چند روز پیش بستم مال خودم رو نه فقط لباساش مونده شستم داخلش نزاشتم

منم بستم راحت خیالم

من موقع تو بست مامانمم

باید از ۳۶ ببندی من هنوز نبستم کلنم درد دارم و بیخال طی میکنم 😂

من ۳۵بستم

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری